W związku z sytuacją pandemiczną z największą troską informujemy, że:
1. Wdrożyliśmy procedury mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa w okresie epidemii COVID-19.
2. Wszystkie usługi realizujemy z użyciem środków dezynfekujących i minimalizujących możliwość przenoszenia wirusów.
3. Udostępniliśmy naszym Klientom środki dezynfekujące oraz rękawiczki jednorazowe. Również w przypadku zapomnienia o maseczce - służymy pomocą.
4. Regularnie przeprowadzamy dezynfekcję samochodów zastępczych.
5. Samochody serwisowane są dezynfekowane zarówno podczas odbioru od Państwa, jak również dokładnie zdezynfekowane przez przekazaniem.
6. Rozwinęliśmy usługę door-to-door, która umożliwia rezygnację z bezpośredniej wizyty w serwisie. Podczas kontaktu telefonicznego i e-mailowego ustalamy szczegóły, a nasz Pracownik odbiera i zwraca samochód pod wskazany adres.
7. Umożliwiamy płatności bezgotówkowe - zarówno w kasie ulokowanej w naszym obiekcie, jak również podczas usługi door-to-door.
8. Elementy i miejsca ogólnodostępne na terenie naszego obiektu są regularnie myte i dezynfekowane.
9. Stanowiska Doradców serwisowych są wyposażone w pleksy zabezieczające.
Dokładamy wszelkich starań, aby wizyta w serwisie SKODA BIACOMEX odbyła się z zachowaniem najwyższych środków bezpieczeństwa. Zdrowie naszych Klientów i Pracowników jest naszym priorytetem. Jednocześnie wierzymy, że podjęte przez nas działania spotkają się z Państwa zrozumieniem i aprobatą. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Z wyrazami szacunku
Zarząd i Kierownictwo BIACOMEX S.A.